Inscryption
Pony Island ve The Hex'in yaratıcısından oyun dünyasına beyin yakan ve kendini yok eden bir aşk mektubu dahil oluyor. Inscryption, roguelike deste oluşturma öğelerini, odadan kaçış tarzı bulmacaları ve psikolojik korkuyu kanlı bir kokteyl gibi harmanlayan kart tabanlı kapkara bir serüven. Ancak, kartların üzerine kazınmış sırlar çok daha karanlık... Inscryption'da... Kart çekerek, kesip biçerek ve kendini yaralayarak ormanda yaşayan yaratıkların kartlarından bir deste edin. Leshy'nin kulübesinin duvarları ardında yatan sırları açığa çıkar. Hiç beklenmedik ve son derece rahatsız edici bir serüvene atıl.