Indie Bundle
How 2 Escape How 2 Escape, iki oyuncunun asimetrik oynanış ve cihazlar üzerinde işbirliği yapması gereken bir kaçış simülasyon oyunudur. Sclash Sclash, tek vuruşta öldürme gerilimiyle dolu bir tak ve çalıştır 2D samuray dövüş oyunudur. Güzelce boyanmış manzaralarda elle çizilmiş bir samuray olarak oynayın ve her adımın önemli olduğu destansı ve ciddi bir düelloda rakiplerinizle savaşın. Dayanıklılığınızı ve nefes alışınızı yönetin ve öldürücü darbeyi indirmek için zaman ayırın. Quadroids Şeytani bir robot derebeyi olan Roboctopus'un pelerinini takın ve minyon ordunuz Quadroid'lerle galaksiyi fethedin. Quadroids, en üst düzey tek oyunculu bulmaca strateji platform oyunudur. Galaksiyi kontrol etmek ince psikomotor beceriler gerektirir! Oyuncuların 2 göz ve 2 el ile aynı anda 4 farklı ekranda koşan durdurulamaz Quadroidleri kontrol ve koordine etmeleri gerekir.