Huntdown
Suç para kazandırmaz... Tabii karşılığında ödül almıyorsan Kanunsuz çetelerin işgal ettiği ve polislerin girmeye cesaret edemediği geleceğin kaos dolu sokaklarına sadece kelle avcıları adım atarak şehri suç olaylarının esaretinden kurtarabilir. Çok iyi hazırlanmış aksiyon ve komediyle dolu bu arcade nişancı oyununda, kanunsuz yeraltı dünyasını talan edip turnayı gözünden vur. Öne Çıkan Özellikleri: İster tekli oynayarak, ister işbirliği modunda diğerleriyle birlikte baskı ateşi açıp düşmanın üzerine yürüyerek 80'lerden ilham alan neon lambalarla ve grafitilerle dolu şehir karelerinde koş, atla ve siper al. Elle boyanmış 16 bit pikselli sanatsal grafikler ve elle çizilmiş animasyonlar, aksiyonla dolu ve akıcı 60 FPS'lik oyunla ve sentezlenmiş destansı bir oyun müziğiyle birleşiyor. Vahşi punklardan organize hokey holiganlarına kadar her türlü suçluyu avlayabileceğin bu oyun, her birisinin kendine has geri kazanılacak uğrak yerleri ve el konulacak silah cephaneliği bulunan 16 bitlik kötü adamlarla ve suç patronlarıyla dolu.