Hunt: Showdown - Blood and Bone Bundle
Bu 3 indirilebilir içerik paketi ile tüm rakiplerini dehşete düşürecek silahlardan oluşan bir seti cephanene ekle. İlk indirilebilir içerik olan Hunt: Showdown - Dörtyol Ağzı'nı hemen kullanabilirsin; son 2 indirilebilir içerik ise önümüzdeki birkaç aylık süre içinde piyasaya çıktığında kullanılabilecek. - Dörtyol Ağzı (dört silah) - Ya Hep Ya Hiç (üç silah çifti) - Hortlak (bir Avcı, bir silah)