Hunt: Showdown - Crossroads
Halk inancına göre Dörtyol Ağzı dünyalar arasında bulunan bir yerdir. Burada doğaüstü yaratıklarla karşılaşılabilir veya şeytanla anlaşma yapılabilir. Hunt: Showdown'ın sunduğu Dörtyol Ağzı silah paketinde üç ateşli silah ve bir bombalı zıpkın olmak üzere toplam dört tür silah bulunur. Bunlar, harikulade becerileri olan, zevk sahibi Avcılar için tasarlanmıştır. Dörtyol Ağzı silah paketindeki silahları cephaneliğinize ekleyin ve düşmanlarınıza korku salın. Silahlar: Usta Denizci Mücadeleye katılıp AAD'de üst mevkilere ulaşan denizcilerin hem suda hem karada bulunan düşmanları zıpkınlamadaki silah tercihi Usta Denizci bombalı zıpkını olmuştur. Bu model, samimi olduğu kadar ölümcüldür. Vaftiz Kanı Bu Mosin-Nagant Avtomat, son inisiyasyon ritüelinde kullanılmak üzere Gece Müritlerine sunulur. Son imtihandan geçme veya kalma durumlarına bağlı olarak silahı ya düşmanlarının kanıyla ya kendi kemikleriyle doldururlar. Günahkar Duası Bu Nitro Ekspres üzerinde, krallara layık güzellikte gümüş süslemeler olsa da Günahkarlar tüm unvanlardan feragat eder. Bu silahla Louisiana bataklıklarına dalanlar karanlık bir krallığın efendisi olup çıkar. Erginliğe Adım Seviye atlayan ve ayini tamamlayan herkese, kazandığı prestiji sembolize eden bir nesne verilir. Görevlerin hakkından gelenler, en karanlık imtihanda onlara arkadaş ve yoldaş olacak bu Dolch modelini alır.