Hole io: Ancient DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Antik harita - Apollo skin - Athena skin - Cyclop skin - Hermes skin - Medusa skin - Poseidon skin - Zeus skin Harika skinini seç, vazoları, tezgahları, evleri, heykelleri, pilastraları, amfitiyatroyu ye ve BÜYÜK ol!