HITMAN WOA Free Demo ft. Wiz Khalifa
Ajan 47 olarak Suikast Dünyası üçlemesinin başlangıcını ÜCRETSİZ deneyimle. ICA Ajanı olma yolculuğuna bir çaylak olarak başlayıp eğitim tesisinde yöneticinle tanış. Artık harekete geçmeye hazırsın. Bazı içeriklere erişebilmek için ücretsiz bir IOI Hesabı ile kaydolman ve IO Interactive'den gelecek güncellemeleri alman gerekir.