Prologue ile başlayıp, Paris, Sapienza, Marakeş, Bangkok ve Kolorado'nun ardından Hokkaido'da final yapan birinci Sezonun bütün bölümleri ve mekanları bu pakette. Suikastler dünyasında geçen bu yoğun ve gerilim yüklü oyunda Ajan 47 olarak güçlü ve yüksek profilli hedeflere suikastler düzenleyeceksin. Suikastlari gerçekleştirip görevleri tamamladıkça bütün mekanlarda kullanabileceğin yeni silah, ekipman ve öğelere de erişim kazanacaksın. Yaptığın işin hakkını verebilirsen, Sessiz Suikastçı statüsüne yükseleceksin. HITMAN, sunduğu zengin içerikler ve oyun modları ile hem eski hayranlarını hem de yeni başlayan oyuncuları fazlasıyla tatmin ediyor. Bu ödüllü gizlilik-aksiyon oyununda suikastler dünyası seni bekliyor. HITMAN - The Complete First Season içeriğinde bütün Bölümler, Görevler, Fırsatlar, Yükseliş Kontratları ve Özel Kontratlar bulunuyor. Ayrıca, yeni Zorlu Hedefler de dahil gelecekteki canlı güncellemelere erişim kazanacaksın.