HITMAN 2 oyununda Suikast Dünyanızı genişletin, Ajan 47'nin ICA adına gerçekleştirdiği görevler sırasında onunla birlikte dünya seyahatine çıkın. 2. Genişleme Paketi, yeni Görevler, yeni bir Mekân, yeni bir Keskin Nişancı Haritası, yeni Mücadeleler, yeni Silahlar ve yeni Kıyafetler sunuyor.