HITMAN 2 - Haven Island
Providence'ın ortaklarını aramaya devam etmesi gereken Ajan 47 olarak tropik cennet Maldivler'e seyahat et. Haven Island, zengin ve ünlüler için "itibar yönetimi" üzerine yoğunlaşan seçkin bir özel mülkiyettir, fakat aynı zamanda içinde pek çok sırrı barındırır. Tamamen keşfedilebilen bu sandbox konumda yeni hedefler, kıyafetler, oynanış imkanları, görevler ve açılabilen ödüller bulunuyor. Gold Edition ve Expansion Pass'e dahildir. HITMAN 2'nin tam sürümü gerekir.