Hello Neighbor: Hide and Seek
Hello Neighbor: Hide and Seek, Hello Neighbor'ın bu dramatik ön bölümünde Komşu'nun ailesinin trajik hikayesi anlatılmaktadır. Bir aile ferdinin vefatıyla yüzleşirken erkek kardeşinizle saklambaç oynadığınız bu oyunda, orjinal Stealth Horror devi olan Hello Neighbor'ın öncesindeki olaylar açığa kavuşur.