Hello Neighbor Bundle
Hello Neighbor serisinde iki oyunu indirimli olarak alın! Komşunuzun tüm sırlarını öğrenmek için bunu kesinlikle yapmalısınız! Hello Neighbor, komşunuzun kilerinde sakladığı sırları öğrenmek için evine girdiğiniz ünlü ve gizelmli bir korku oyunudur. Hello Neighbor: Hide and Seek, Hello Neighbor'un bu dramatik ön bölümünde Komşunun ailesinin trajik hikayesini takip eder. Kardeşinizle birlikte bir saklambaç oyunu oynamayı ve bir aile bireyini kaybetmeyle baş etmeyi deneyimleyin.