Helix Jump: Letter Madness DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - Özel kurallara sahip yeni yerel çok oyunculu mod "Get Them All": Düş, zıpla ve bir kelime oluşturmak için harfleri topla. Bunu yapan ilk kişi tüm oyunu kazanır! Basit görünebilir, ancak kırmızı noktaya düşmek için sadece bir dikkatsiz hareket yeterlidir ve bir harf kaybedersiniz! - Kaplamaların kilidini daha hızlı açmak için ekstra 2000 jeton Yeni oyun modunun keyfini çıkarın, harfleri toplamak ve ek paralarınızı harcamak için özel bir yarışta başkalarıyla yarışın!