Handball 21
Yerel ve çevrimiçi olarak, heyecan yüklü tek ve çok oyunculu modlarda Avrupa'nın önde gelen liglerinden en iyi takımlara meydan oku. Bu ligler arasında Fransa'nın LIDL STARLIGUE ve PRO LIGUE, Almanya'nın Liqui Moly Handball-Bundesliga ve 2. Handball-Bundesliga, İspanya'nın Liga Sacyr ASOBAL ve ilk kez olarak Polonya'nın PGNiG Superliga ligleri var. Avrupa'nın en iyi takımlarına karşı oynayacağın çekişmeli maçlarda kendini gerçekten sahada hissedeceksin. Oyun planını sahaya yansıt, takımını yönet, taktiklerini hayata geçir ve kazanmak için rakibin savunmasındaki açıkları değerlendir.