Gururlu Ruh (200.000)
Kutsallık Heykelleri'nden yetenek satın almak için 200.000 Gururlu Ruh al. 200.000 Gururlu Ruh oyundaki hemen hemen tüm yetenekleri satın almak için yeterlidir.