Guilty Gear -Strive-
Önde gelen Guilty Gear serisinin en yeni oyunu Guilty Gear -Strive-'ın detaylı mekaniği ve muhteşem animasyonları ile savaşın heyecanını yaşayın! - Çarpıcı grafikler adeta elle çizilmiş bir animasyon gibi! Grafik gelişimleri, oyunu o kadar güzel hâle getiriyor ki, elle çizilmiş bir animasyonla bile karıştırılabilir. Yeni nesil grafikler, en ufak detayına kadar adeta bir görsel şölen! - Dövüş oyunlarının önde gelen bir üyesi! Bu oyunumuzla dövüş oyunları türüne yenilikler getirmek üzere yola çıktık. Bu oyun, Guilty Gear serisini tanımlayan detaylı mekaniklerini barındırırken aynı zamanda daha geniş bir kitleye de hitap ediyor. Yeni dramatik duvar kırma sistemi gibi karmaşık mekanikler, dövüş oyunlarının akıl oyunlarıyla da ilişkili olmasının önünü açıyor. Geçilen her bir çarpışma da her savaşa özgü bir hikâyeyi anlatır! - Artık kaderleri bir sona geliyor! Guilty Gear'ın hikâyesi 20 yılı aşkın bir süredir devam etmekte. Nihayet her karakterin kaderi bir sonuca varıyor! Onları ne gibi şok edici gerçekler bekliyor?