Green Soldiers Heroes
Uzun ve yoğun bir savaştan sonra. Ordu, en iyi askerlerin vücutlarını yenilemek için bir makine yarattı. Ancak yenilenme sürecinde kullanılan kimyasallar nedeniyle askerlerin derileri yeşile döner. Sonuç olarak, birçoğu topluma geri dönmez ve sadece askerlik hizmeti için yaşar. Geliştirilmiş versiyon 60fps'de yüksek kaliteli ve akıcı görüntüde geliştirilmiş görseller. Özellikler - Üçüncü şahıs nişancı - Kolay ve eğlenceli başarılar - Yeni başlayan oyuncular için önerilir - Silahların ve yeni kıyafet renklerinin kilidini açmak için para kazanın - Ayarlanabilir hedef - Artan zorluk derecesine sahip seviyeler Çöl Teröristlerini yen.