Goodbye Deponia
Daha çok kaos, daha çok yıkım, daha çok Rufus. Bir değil, iki değil, üç tane Rufus, uzun zamandır beklenen macera komedisi Deponia serisinin üçüncü bölümü - Goodbye Deponia'da çılgın kargaşalara neden oluyor. Organon, Deponia'nın yıkımını planlıyor, sevimli Goal ortadan kayboluyor (yine) ve anti kahraman Rufus kendi önüne taş koymadan duramıyor. Onun tek isteği bu hurda gezegen Deponia'dan kurtulup toplumun en üst kademelerine ayrılmış uzay gemisine, yörüngedeki cennet olan Elysium'a taşınmak. En sonunda, Rufus mükemmel görünen bir plan düşündü... Ödüllü Deponia serileri hurda gezegen Deponia'dan gelen dört manyak macera hikayesinden oluşuyor. Bu klasik tıklamalı oyun yalnızca komedi fanları ve macera ustalarının değil aynı zamanda yeni gelenlerin de hoşuna gidecek.