Gods Will Fall - Hunter's Head Gear
Avın heyecanı klanın damarlarında akar ve ele geçirilen ganimetlerin gururla giyilmesi ve herkesin dikkatini çekmesi için sergilenmesi bir ritüeldir. 5 özel canavarın postu; bir kurt, ayı, yaban domuzu, tilki ve porsuk herhangi bir savaşçı tarafından giyilmeye uygundur ve avın gerçekten de başladığına dair tanrılara yüceltilmiş bir uyarı görevi görür. Avcının Başlığı, her yeni oyuna başlandığında rastgele atanır.