Gods Will Fall
İnsanlığın Son Umudusun Tanrıların insanlık üzerindeki eziyetli egemenliği bin yıldır sürmektedir. Zulüm ve ıstırap peşinde koşan tanrılar, her erkek, kadın ve çocuktan aldıkları sadakat yemini ile onlardan körü körüne ibadet etmelerini talep ediyorlar. Tanrıların iradesine boyun eğmeyenleri ise yavaş ve acımasız bir ölüm bekliyor. Tanrıların insanlık üzerindeki katı egemenliğine son vermek için çaresiz bir yemin eden cesur bir savaşçı grubunun acımasız mücadelesini deneyimleyin. Tanrıların saltanatının acımasızlığına çok uzun süre maruz kalan, eli kılıç tutabilen her erkek ve kadın, hayatta kalan 8 Kelt savaşçısından ibaret klanını oluşturmaya çağrılacak ve her tanrının şeytani krallığında yaşayan korkunç canavar ve köle ordularıyla savaşmak için ayaklanacak. Kişi aldığı her kararla kendi hikayesini yaratır. Başarılı olursanız efsanelerin doğuşuna şahit olabilirsiniz. Başarısızlığınız ise hayatların yerle bir olmasına mal olabilir.