Giant Rush: Cute DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Seni sevimli gösterecek 5 şapka - Şehrin için 500 çöp adam - Karakterini geliştirmek için 2500 mücevher - Yeni bir "Yarım ay tekmesi" animasyonu Düşmanlarını ez ve devlerin kralı ol!