Genetic Disaster
1/ Tek başına ya da birkaç arkadaş ile oyna 2/ Bir karakter ve onun mutasyonlarını seç 3/ Çılgın bir malikâneden kaçmak için dövüş! 12 seviyenin her biri, daha fazla çeşitlilik ve tekrar oynama değeri yaratmak için prosedürel yaratım yöntemiyle oluşturulmuştur. Sürüyle düşman seni bekliyor ancak gözün çevrende olsun; çevren tehlikeli ve ilerlemene bağlı olarak değişecek. Kendi oynanış tarzını yaratmak için kahramanını geliştir ve arkadaşlarınla oynadığında kusursuz takımı kurmak için değişik karakterleri birleştir. Bir tanka ya da vahşi bir savaşçıya mı ihtiyacın var? Bunu gerçekleştir gitsin! İşbirliği yapma havasında değil misin? Bu duruma özel bir PvP arenası da var: “İskemle Savaşları”, 2 ile 4 oyuncunun birbirine karşı dövüşmesine olanak sağlar. Silah yok, sadece iskemle, patlayıcı fıçılar ve güçlendirme var. Bu, iyi zaman geçirmenin ve intikam almanın harika bir yolu. Oyunun sloganı: “İşbirliği yap ama o kadar da değil!”