Genesis Alpha One
Savaşın, yozlaşmış rejimlerin ve aşırı kirliliğin yıkımına uğramış yakın gelecekte önde gelen şirketler Genesis programını oluşturarak insanlığı kurtarmak için son bir çaba gösteriyorlar. Genesis yıldız gemisinin Kaptanı olarak keşfedilmemiş uzay boşluğuna doğru nihai görevine çık. Uzay gemisi inşa et ve yönet, kaynak topla, korkunç uzaylı istilasına karşı savaş, yaratıkları klonla ve rastgele oluşturulan geniş evreni keşfet. Devasa, rastgele galaksiler Genesis Alpha One'da her görevi benzersiz kılıyor. Üç zorluktan birini seçin ya da Özel Oyun Modu ile oyunu kendi oyun tarzınıza göre tasarlayın. Yeni gezegenler keşfedin, asteroit alanlarından kurtulun ve geminize girerek geminizi ve içindeki herkesi yok etmek isteyen uzay korsanları Mechanics ve Framen ile karşılaşmalarınızdan sağ kurtulun. Ölüm bir sondur ve tüm klonlarınız öldüğünde görev sona erer. Fakat sonraki oynayışınızda ortaya çıkardığınız eserleri taşımaya ve yeni şirketlerin kilidini açmaya devam edecek ve böylece her denemenizde daha da güçlü olacaksınız. İnşa Edin, Yükseltin ve Keşfedin Küçük bir gemiyle başla ve sonrasında, tayfa merkezleri, atölyeler, hangarlar, klon laboratuvarları ve seralar içeren, geliştirilebilir uzay gemisi modüllerini birleştirerek galaksiler arası bir devasa gemi inşa edip yönetimini üstlen. Kullanımı kolay bir menü aracılığıyla geminin parçalarını kolayca birleştir ve kendi oyun tarzına uyumlu hale getir. Gemini geliştir ve kendi tasarımını birinci kişi gözünden keşfet. Uzaylı Enfestasyonlarıyla Savaşın Uzaylı enfestasyonları çok çabuk yayılabilir ve gemiye ve ekibe bulaşabilir. Her tarafınız sarılmadan ve geminiz yok olmadan önce onların kökünü kazımanız şart. Uzaylı tehdidiyle savaşmanıza yardımcı olacak çeşitli silahlar ve savunmalar araştırılabilir. Uzaylı ordularını hezimete uğratmak için güçlü silahlar kullanın, uzaylı felaketini araştırarak mürettebatınızı iyileştirin, yeni yetenekler kuşanın ve savaş botları gönderin. Yeni Yaşam Formları Klonlayın ve Yaratın Gemin büyüdükçe tayfan da aynı oranda büyümelidir. Çığır açıcı klonlama teknolojisini kullanarak tayfanı genişlet ve geminin ihtiyaçlarını karşılayacak hale getir. Galakside karşılaştığın uzaylıların DNA örneklerini ele geçir ve tayfanınkilerle karıştırıp insanlığa hayal gücünün bile ötesinde özellikler sağlayarak tekrardan refaha ulaşmaları için bir şans tanı. Değerli Kaynaklar Bulmak İçin Uzayın Derinliklerine Dalın Geminizi genişletmek ve mürettebatınızın ihtiyaçlarını karşılamak için tehlikelerle dolu gezegenleri keşfetmeniz gerekiyor. Geminizdeki yaşamı idame ettirmek için bakır ve Uranyum gibi elementleri bulun ve bitkileri toplayın. Ayrıca daha önce giden ancak ömürleri vefa etmeyen kaşiflerden istihbarat ve uzaylı eserleri bulabilirsiniz.