Spellcaster University
Kahramanlıkla ve renklerle dolu fantastik bir dünyada Spellcaster Üniversitesi'nin yöneticisi ol. Burayı bir kara büyü akademisine mi dönüştüreceksin? Yoksa doğayla uyum içinde yaşayıp şamanlar ve druid'ler mi yetiştireceksin? Ya da tamamen kendine has bir şey mi yapacaksın? Büyüyü keşfet - Büyü desteleriyle inşaat yap. Her biri eşsiz oyunlar oyna. - Gizem Destesi'yle gerçekliğe kafa tutan odalara eriş. - Doğa Destesi'yle büyülü canavarlara kucak aç. - Gölge Destesi'nin gücüyle o tüm yaramaz öğrencilere gerçek disiplin nedir öğret! Öğrencilerini eğit - Öğrencilerin refahı için yemekhaneler, yurtlar, tuvaletler... ya da bir zindan inşa et. - Öğrencilerini seç: kişilik, ahlaki yatkınlık, zenginlik... Her nitelik önemlidir - Öğrencilerinin geleceklerini keşfet (sihirbaz, büyücü, köylü ve dahası) ve yeni bonuslar kazan! Okulunu özelleştir - Odalarını Ruh Yiyici Yatak gibi güçlü eserlerle yükselt. - Okulunu ejderhalar ve hademeler gibi efsanevi varlıklarla doldur. - Okulundaki kuralları belirle: ibretlik cezalar, organik yemekler, paralı yurtlar... Gruplarla etkileşime gir - Klanlarla görüş. Kraldan yardım iste. Orklarla şamanlığı tartış. - Kara Lort'u tehdit et. Çalışanları dinliyor gibi yap. Cadı avcılarına yalan söyle. - Her seçimin sonucu vardır. Öğrenci temsilcisine "hayır" demeden önce iyice düşün. Karanlığa karşı savaş - İzole ortamlarda inşa ederek karanlıktan kaç. - Güçlü kara büyü kitapları topla. - Mücadelende öğrencilerinin bonuslarından faydalan!