Freedom Planet 2
Popüler sürpriz bağımsız aksiyon-platform oyunu Freedom Planet'in uzun zamandır beklenen devam oyununda kadim bir tehditle savaşmak için Avalice'in canlı dünyasına geri dön. Orijinal oyundaki olayların üzerinden geçen yıllar içinde üç kadın kahramanımız, kendilerine özgü yeteneklerini geliştirerek eskisinden daha zorlu hâle geldiler. Ejder Güçlendirmesiyle Lilac'ın hızından yararlanabilir, Carol'ın Zıplama Diski yeteneği veya motosikletiyle yeni zirvelere erişebilir veya Milla'nın kalkanıyla daha ölçülü bir yaklaşım benimseyebilirsin. Ayrıca yepyeni oynanabilir karakter Neera, güçlü Dondurucu Sanatlarını düşmanlarını cezalandırmak için kullanabileceğinden ayazda kalmayacak. Önceki oyun gibi bu yüksek hızlı platform macerası da heyecan verici momentum tabanlı bir aksiyon sunarken yeni oynanış sistemleri ve geliştirmelerle seriyi ileriye taşıyor. Ustaca tasarlanmış 24 aşama, iddialı bir şekilde genişletilmiş Macera modu, retro fakat yenilenmiş 2D görseller ve yoğun istek alan Elebaşı Akını modunun eklenmesiyle Freedom Planet 2, artık gerçek bir platform oyunu gücünü kazanmış, sevilen bir bağımsız oyun. ◆Oynamanın Yeni Yolları Macera modunda Avalice'i keşfederken yolculuk boyunca 100'den fazla NPC ile karşılaş. Dünyayı kurtardıktan sonra Klasik modda doğrudan aksiyona atıl veya yeni Elebaşı Akını modunda en azılı düşmanlarına meydan oku. ◆Kadın Kahramanlar İmdada Yetişiyor Düşmandan dosta dönüşen Neera, Cumartesi sabahlarının çizgi film maceralarını andıran bir hikâyede her biri kendine özgü yeteneklere ve bakış açısına sahip, tamamı kadın kahramanlardan oluşan çarpıcı kadroya katılıyor. ◆Cesur ve Gözüpek Aşama çok mu zor? Çok mu kolay? Oyunun kurallarını değiştirmene olanak tanıyan yeni kuşanılabilir eşya sistemiyle zorluğu ayarla; başlangıçta yardımcı bir kalkan küresi çağırmayı, tüm eşya kutularını bombaya dönüştürmeyi ya da zorluğu artırıp azaltmanın sayısız yolundan herhangi birini dene. ◆Daha Akıllıca Savaş, Daha Uzun Yaşa Yeni Koruma düğmesi, düşman saldırılarını bazen ek avantajlarla savuşturmanı sağlar ve yeni Canlandırma sistemi, geri dönüş yapma ve o zorlu zaferi elde etme şansı için fazladan bir canı riske atmanı sağlar.