Warmonger için komple özelleştirme öğeleri içeren Conquistador Vela kahraman görünümü ile, çalınmış bir imparatorluğun kıyameti ol. Yeni Dünyayı keşfetmek için denizlerin ötesine gönderilen Conquistador Vela, yıkılmış bir imparatorluktan çalınmış hazinelerle Heathmoor'a dönüyor. Acımasız bir kaşif ve yağmacı olan Vela kendini fatih ilan ediyor. Vera'nın getirdiği altınlar sayesinde Horkoslar zafer kazanacak. Conquistador Vela kahraman görünümü içeriği: - Bir Warmonger kahraman görünümü. - 7 günlük şampiyon statüsü - 3 Scavenger Crate.