FOR HONOR – Eksiksiz Sürüm
Benzersiz oyun tarzlarına sahip 12 kahramanın yer aldığı Eksiksiz Sürüm'ün içeriğindekiler: Centurion – gladius ile savaşan bir Şövalye. Gladiator – üç dişli mızrak ve kalkanıyla savaşan bir Şövalye. Highlander – claymore ile savaşan bir Viking. Shaman – küçük balta ve hançeriyle savaşan bir Viking. Shinobi – kusarigama ile savaşan bir Samuray. Aramusha – çift katana ile savaşan bir Samuray. Jiang Jun – guandao ile savaşan bir Wu Lin. Shaolin – asa ile savaşan bir Wu Lin. Zhanhu – changdao ile savaşan bir Wu Lin. Black Prior – şövale kılıcı ve uzun kalkan ile savaşan bir Şövalye. Jormungandr – savaş baltası ile savaşan bir Viking. Hitokiri – masakari baltası ile savaşan bir Samuray. Üçüncü şahıs kahraman odaklı yakın dövüş oyunu For Honor'da tek başınıza veya arkadaşlarınızla savaşın. Bir Şövalye, Viking, Samuray, Wu Lin veya Outlander olarak kaosun içine dalın. Acımasız PvP'de ve takım odaklı modlarda mücadele edin ya da heyecan dolu hikâyeyi deneyimleyin.