FOR HONOR – Altın Sürüm
Altın Sürüm, benzersiz oyun tarzlarına sahip altı kahraman açar: Centurion – gladius ile savaşan bir Şövalye. Gladiator – üç dişli mızrak ve kalkanıyla savaşan bir Şövalye. Highlander – claymore ile savaşan bir Viking. Shaman – küçük balta ve hançeriyle savaşan bir Viking. Shinobi – kusarigama ile savaşan bir Samuray. Aramusha – çift katana ile savaşan bir Samuray. Üçüncü şahıs kahraman odaklı yakın dövüş oyunu For Honor'da tek başınıza veya arkadaşlarınızla savaşın. Bir Şövalye, Viking, Samuray, Wu Lin veya Outlander olarak kaosun içine dalın. Acımasız PvP'de ve takım odaklı modlarda mücadele edin ya da heyecan dolu hikâyeyi deneyimleyin. Altı kahramanın yer aldığı Eksiksiz Sürüm ile en iyi oyun deneyimini yaşayın!