For Honor Standart
ÇIĞIR AÇAN YAKIN DÖVÜŞLER For Honor'ın benzersiz 3 yönlü dövüş sistemi olan Art of Battle ile kılıcınızı kendi uzantınız hâline getirin. Sürükleyici yakın dövüşte 3 yönden saldırın, savuşturun ve blok yapın. Efsanevi savaşçılardan ilham alan geniş silah ve dövüş tarzı yelpazesinden seçiminizi yapın. TAKIM TABANLI ÇEVRİM İÇİ PvP Takım tabanlı acımasız 4v4 Dominion modunda diğer oyuncularla yüzleşin. Düşman takımını püskürtmek için hedefleri elinizde tutun veya 2v2 ve 1v1 modlarında daha kişisel bir deneyimin tadını çıkarın. Hazır olduğunuzda, Dereceli oyun modlarımızda değerinizi kanıtlayın. EFSANEVİ BİR SAVAŞÇI OLUN Her biri kendi silahlarına ve dövüş tarzlarına sahip benzersiz kahramanlardan oluşan geniş kadrodan seçiminizi yapın. Bir Şövalye, Samuray, Viking, Wu Lin veya Yabancı seçin. Savaş alanında öne çıkmak için kahramanınızı çok çeşitli zırhlar, silahlar, renkler ve malzemelerle özelleştirin. SÜREKLİ GELİŞEN 10 YILLIK İÇERİK For Honor 10 yaşında! 10 yıllık yeni içerik sizi bekliyor. Deneyiminizi düzenli olarak tazeleyecek yeni kahramanlar, oyun modu etkinlikleri ve haritalar bekleyebilirsiniz. For Honor'da her zaman tadını çıkaracak yeni bir şeyler vardır!