Flailing Limbs Bundle
Bob, süper güçleri olmayan sıradan bir insandır ancak eline gerekli eşyalar verildiğinde pek çok şeyi başarabilir. Eşyaları yanlış amaçlarla kullandığınızda daha fazlasını bile yapar! Human: Fall Flat'in dünyası, gelişmiş fizik ve çığır açan kontrolleri sayesinde karşınıza pek çok zorluk çıkartacak. Bob'un düşme ile ilgili düşleri ağzına kadar bulmacayal ve elinizi attığınızda birbirinden komik sonuçlar verecek deneylerle dolu. Bu diyarlar fantastik olabilir, ancak buradaki fizik kuralları son derece gerçek. ---- Manuel Samuel klasik macera oyunlarına şaşırtıcı bir yenilik getiriyor. Kahramanımız, Samuel, Ölüm'le anlaşma yaptıktan sonra tüm vücudunu 24 saat boyunca manuel olarak kontrol etmeyi başarmak zorunda. Nefes alıp vermekten, araba kullanmaya kadar Samuel'in hayatının en ince ayrıntısına kadar kontrolü sizde! Başınızın beladan kurtulmaması için elinden geleni yapan Ölüm'ün de size eşlik edeceği bu yolculukta, işler hiç de düşündüğünüz gibi kolay olmayacak!