Fishing Planet - Ultimate Japan Bundle
Premium Account ve Advanced License ile Kaiji No Ri’de unutulmaz bir 97 günlük maceraya atılın! Üç efsanevi Japonya Okyanus Paketleri’nin tüm ekipmanlarını tek bir dev Bundle içinde elde edeceksiniz. Buna arkadaşlarınızla Fishing Together için mükemmel olan 2 okyanus yatı, tüm balıkçılık yöntemlerini kapsayan 6 eksiksiz kamış ve makine seti, tam bir balıkçı kıyafeti, ekipman arabaları, kamış çantaları, Navigation Buoys, ek Inventory Slots ve okyanus balıkçılığı için geniş bir premium terminal takım seçkisi dahildir. Japonya’nın derin sularında big game balıkçılığının gerçek özünü keşfedin!