Fishing: Barents Sea
Fishing: Barents Sea dünyasında kendi balıkçı teknenizde dümenin başına geçin ve en iyi balıkçılık alanlarını bulmak için engin Norveç denizini keşfe çıkın. Büyükbabanızdan miras kalan küçük tekneyle başlayın, balık yakalayın ve yükseltmelerin yanı sıra daha büyük ve daha iyi tekneler için para kazanın. Barents Denizi'nin güzelliğinin keyfini çıkarın ve balıkçılıkla ilgili hayallerinizi gerçeğe dönüştürün. Farklı teknelerde çeşitli balıkçılık ekipmanlarıyla farklı balık türlerini yakalamayı öğrenin. Her yöntemi öğrenmek kolaydır, ancak ustalaşmak zordur – marifetlerinizi gösterme zamanı geldi! Kapı sensörleri ve TrawlEye gibi resmi lisanslı Scanmar ekipmanlarını kullanarak trol teknenizde tam kontrol sağlayın. En büyük balığı yakalayabilmeniz için teknenizi yükseltin! Ancak yıllık balıkçılık kotalarınızın altında kaldığınızdan emin olun, her adımın ve her balıkçılık faaliyetinin planlanması gerekir. 20 yıllık hava durumu verileri, Barents Denizi'ndeki mevsim ve su sıcaklığına göre hareket eden balık sürüleri için gerçekçi bir ortam yaratır. Her şeyi takip etmek ise size düşer. Mürettebatı işe almak veya görevleri kabul etmek için limandaki bara uğramayı unutmayın. Limanda ayrıca gemilerinizi onarabilir veya yükseltebilir, bankadan kredi alabilir ya da mağazadan malzeme ve yem satın alabilirsiniz. Kuzey Norveç'in çarpıcı manzaralarını yeniden yaratan açık bir dünya ortamını özgürce keşfedin. Sonar, radar ve GPS yardımıyla en iyi balıkçılık bölgelerini arayın ve kendinize en büyük kârı yakalayın.