Figment 1 + Figment 2
FIGMENT Figment, sizi müzik, mizah ve çok katmanlı öykü dolu eşsiz bir gerçeküstü evreni keşfetmeye davet eden bir aksiyon-macera oyunudur. Dusty'ye ve her daim iyimser arkadaşı Piper'e katılın ve kaybolmuş cesareti geri kazandırmak isteyen zihnin farklı yüzleri boyunca bir maceraya başlayın. FIGMENT 2 Figment 2: Creed Valley, insan zihninin içerisinde geçen bir aksiyon-macera oyunu. Kabuslar etrafa kaos yayıyor ve bir zamanlar huzur içerisinde olan toprakları ele geçiriyor. Dusty'nin macerasına katıl ve bulmacaları, müzikal savaşları ve benzersiz ortamları keşfet. Korkularınla yüzleş.