Farm Together
En üst düzey çiftçilik deneyimi!! Avatar Farm'ın yaratıcılarından, Farm Together, en üst düzey çiftçilik deneyimi! Sıfırdan, küçük bir arsa ile başlayın ve gözün görebileceğinin ötesine kadar uzanan büyük bir çiftliğe sahip olun! Çiftliğinizi büyütün Bitkiler, ağaçlar yetiştirin, hayvan besleyin ve çok daha fazlasını yapın! Güç bela kazandığınız parayı çiftliğiniz için yeni binalara ve eşyalara harcayın! Deneyim kazanın ve daha fazla eşyanın ve binanın kilidini açın! Traktörünüzün üzerine atlayın ve görevleri hızlandırın, ancak dikkat edin, yakıt bitebilir! Rahatlayın İstediğiniz kadar oyunda kalın! Farm Together'da çevrimiçi olmadığınızda bile zaman ilerler, daha sonra tekrar geldiğinizde yapacak bir şeylerinizin olacağından emin olabilirsiniz. Çiftliğinizi tek başınıza yönetin, yalnızca arkadaşlarınızın girmesine izin verin veya topluluğa açın ve birlikte gelişmeye başlayın! Kullanımı çok basit olan yetki sistemi ile yabancıların yapabilecekleri şeyleri sınırlayın. Böylece çiftliğinize zarar verme riski olmadan size yardımcı olabilirler. Çiftliğinizi ve görünümünüzü özelleştirin Kullanımınız için bir çok özelleştirme eşyası mevcuttur: çit, yol, bina, dekorasyon ... Komşularınıza bahçıvanlık ve dekorasyon becerinizi gösterin! Ve kıyafetlerinizi de unutmayın! Karakterinizi ve traktörünüzü beğeninize göre özelleştirin ve arkadaşlarınızın çiftliklerini ziyaret edin!