Faeria
Eşsiz oyun tahtası sayesinde, Faeria güçlü strateji gerektiren kart savaşları ile sınırlarını zorlayacak. Desteni kur, savaş alanını şekillendir ve zafere koş! Benzersiz bir strateji oyunu. Destansı savaşlarda çarpışırken heyecan verici desteler kur ve savaş alanını şekillendir. Dağlar yarat, ormanlar dik, göller doldur veya çöldeki kumlarından faydalan. Zafere giden yolu sen seçmelisin. 100+ saat boyunca, tek oyunculu veya işbirlikli görevlerin, bulmacaların keyfini çıkar! Ödüllü ve bol çeşitli karşılaşmaları keşfet. Oversky’dan geçen yolculuğunda sinsi World Boss’ları mağlup et, hatta AI düşmanla draft modunda oyna! Faeria’nın eşi olmayan draft modu, Pandora’ya gir ve deste kurma becerilerini AI’ye karşı veya PVP oynayarak en zorlu testlere tabi tut. Başarılı olduğun kadar ödül kazan. Koleksiyonunu arttırmak veya sadece eğlenmek için mükemmel!