Faeria - Resurgence
Savaş tüm hiddetiyle devam etmekte. Bütün dünyada güzel ve saf olan herşey, yozlaşmanın etkisiyle mahvolma tehdidi altında. Yeni canavarlar ve kötü ruhlu insanlar, savaş ganimetlerinden pay almanın peşinde imparatorluğun kalbine akın ediyor. Bütün kayıplara rağmen, umut, mücadele etmeyi seçenlerin kalbinde yeşeriyor. Tüm zorluklara rağmen, yeni müttefiklerin desteği ile zafer, ihtimaller dahiline giriyor. Faeria: Resurgence koleksiyonuna ekleyebileceğin 40 TAMAMEN YENİ kartı oyuncunun kullanımına sunuyor. Ignus’un öfkesi ile savaşı alevlendir. Power Wheel’i kendi yararına kullan ve her yaptığın seçim etkili olsun. Ürkütücü güçleri olan yeni kart serisiyle, rakibinin elini ona karşı kullan. Savaş altındaki Radiance’a, asil imparatorluk kaptanı Banon’un yardımıyla liderlik et. Faeria’nın en son destek alttürü ile aksiyona atıl! Hiç Yaks olmayacağını sanmamıştın, değil mi? Tüm bu kartlar ve DAHA FAZLASI Ayrıca bu içeriği satın alarak, anında eşsiz bir Avatar, Küre, Kuyu ve Kart Arkasını koleksiyonuna ekleyebilirsin!