Fable
Sürükleyici ve açık dünyalı bir aksiyon RYO'da dilediğin gibi bir kahraman ol. Bu oyunda her seçim yolculuğunu şekillendirir, itibar çok önemlidir ve mutlu sonların garantisi yoktur. EFSANEVİ BİR SERİ İÇİN YENİ BİR BAŞLANGIÇ Fable, çok sevilen serinin yenilenmiş ve büyüleyici bir yapımıyla geri dönüyor. Bir neslin ilk kahramanı olarak tuhaf karakterler, kara mizah ve çok fazla tavukla dolu capcanlı Albion'ı keşfet. Bu yalnızca nostalji değil... Güzel, canlı bir açık dünyada yeni bir başlangıç. DİLEDİĞİN GİBİ BİR KAHRAMAN OL Kahramanının görünümünü özelleştirmenin yanı sıra yakın dövüş, menzilli dövüş ve büyüler arasında geçiş yaparak güçlü silahlar kuşan. Haydutlar, hayvanlar ve yaratıklarla yüzleş. Hobbe, Balverine, Troll gibi çok sevilen düşmanlara ve yenilerine karşı çatış. İtibarınla birlikte gücün de gelişir. OLAĞANÜSTÜ BİR HAYAT KUR Savaşların yanı sıra kendi kişiliğini oluşturabileceğin canlı bir dünyayı keşfet. Toprak sahibi veya demirci olarak bir servet kazan, köylülerle flört et, bir dolu çocuk sahibi ol ve itibarının peşini bırakmadığını gör. Kahraman olmak biraz da ünlü biri olmaya benzer... Gerçi ünlüler kılıç taşımıyor ve devasa, ateş üfleyen tavuklarla savaşmıyor. SEÇİMLERİN DÜNYAYI DEĞİŞTİRİR Albion'da bir kahramanın itibarı her şey demektir. Asil eylemlerin ve sorgulanabilir kararların tüm köylülerle ilişkini etkiler, hatta çevrendeki dünyayı bile şekillendirebilir. Kimin fikirlerine en çok önem vereceksin? Seçim sana ait. Sonuçlarına katlanacak olan da sensin. Kahraman olmanın ne anlama geldiğine karar vermek sana kalmış. Mutlu Sonların Garantisi Yoktur.