Explorer Bundle
Stranded Sails - Explorers of the Cursed Islands maceralarla ve keşiflerle dolu açık dünyalı bir keşif ve çiftçilik serüvenidir! Gemi kazası sonucunda esrarengiz bir takımadada mahsur kaldın. Hayatta kalmak, adaların derinliklerindeki gizemleri çözmek ve sonunda buradan kaçmak sana bağlı! Kazazedelerle dolu bir kamp kurma sorumluğunu üstlenerek hayatta kalmak için çiftçilik yap, eşyalar üret ve yemek pişir. Kaçmak için yeni bir gemi inşa etme amacıyla faydalı hazineler ve eşyalar bulmak üzere bir sürü adaya gideceğin bir yolculuğa çıkıyorsun! Rahatlatıcı bir açık dünya macera oyunu olan Yonder: The Cloud Catcher Chronicles'da gevşe ve yavaş yaşamın tadını çıkar. Yonder, Gemea dünyasında geçiyor.Tropik plajlardan kar kaplı dağlara kadar sekiz farklı ortam barındıran doğal ve cennet gibi bir ada. Ama Gemea göründüğü kadar mükemmel değil.Gizemli Kasvet bu diyarı ele geçirdi! Gemea'nın kahramanı olarak Hayalet denen gizli ve tuhaf yaratıkları arıyorsun. Kasveti temizlemek ve doğanın güzelliğini korumak için onların gücünü kullan.