Exit the Gungeon
Exit the Gungeon, rahat durmayan Zindandancıların kaçışından hemen sonrasını konu alan küçük ve arcade tarzı "zindan tırmanma" oyunu. Bu yan macerada, Zindandancılar giderek daha tehlikeli hale gelen asansörlerden ve sayısız düşman dalgasından sağ çıkmaya çalışacak. Zindandan bir paradoks haline geldi ve yıkılmaya başladı! Büyücü'nün efsunuyla güçlendirdiği silahın, sen Zindandan'da yukarı çıktıkça hızla değişecek. Ne kadar iyi oynar ve çok kombo yaparsan silahın da o kadar güçlü bir hal alır. Hayatta kalan ve eskisinden daha da öfkeli olan Zombamlarla göz alıcı bir hızla savaşacak ve zaman zaman da tanıdık ve yeni yüzlerle iki çift laf ederken soluklanacaksın. Değişip duran odalar, düşmanlar, bölüm sonu canavarları, muazzam silahlar ve eşyalar sayesinde Exit the Gungeon'da aynı oyunu iki kere oynamayacaksın.