Escape Game Fort Boyard
Kale'den hazineyle birlikte kaçmak için, tüm sınavlardan geçin! Tüm engelleri aşarak ve testi geçerek, denizin ortasında kaybolmuş eski bir kaleden kaçmak için becerinize ve dayanma gücünüze ihtiyacınız olacak. Arkadaşlarınızla veya ailenizle takım kurun, son bulmacayı çözmek için tüm ipuçlarını ve anahtarları toplayın. Dikkatli olun! Gerekeni zamanında yapamazsanız, hapsedilirsiniz!