Enlisted
Enlisted'da tek bir askeri değil, koca bir mangayı komuta edeceksin! Bu MMO manga tabanlı nişancı oyununda 20. yüzyılın en kanlı savaşının önemli muharebeleri yeniden oluşturuldu. Her muharebede yüzlerce asker, tank ve uçak yer alıyor. Mangalarını zafere taşı! Her oyuncu, muharebede yapay zekânın kontrol ettiği askerlerden oluşan kendi mangasını komuta ediyor. Bir askerini kaybedersen mangandaki herhangi başka bir askere geçiş yapıp savaşmaya devam edebilirsin. Bu özellik sayesinde Enlisted'daki muharebeler tıpkı II. Dünya Savaşı'ndaki gerçek savaş meydanlarında olduğu gibi çok büyük ve hararetli! Simgeleşmiş Cepheler Muharebeler seni dünyanın her bir köşesine götürecek! Pasifik Okyanusu'ndaki çeşitli adalarda, Normandiya'nın köylerinde, Berlin'in sokaklarında, Moskova'nın karlı tarlalarında, Stalingrad'ın merkezinde, hatta Tunus'un çöllerinde savaş! Oyunda savaşa katılan dört ülke yer alıyor: ABD, SSCB, Almanya ve Japonya. İster sadece birini ister hepsini seç, farklı uzmanlıklara sahip pek çok mangayla ordunu dilediğin gibi kur. Yaptığın seçimlere göre kendini farklı savaş meydanlarında bulacaksın. Her birinin kendi silahları, araçları ve uyumlu üniformaları olacak. Karma sınıflar Piyadenin yanı sıra en ünlü ve çeşitli askerî teçhizattan 400'si emrine amade: Tanklar, zırhlı arabalar, motosikletler, hem avcı hem bombardıman olmak üzere uçaklar ordunun hizmetinde olacak. Aynı zamanda tankçılar ve pilotlar da tam eğitimli askerlerdir. Aracın hasar mı aldı? Aracını geride bırakıp savaşa yaya olarak katıl, piyade mangası olarak mücadeleye devam et! Savaş araçları 18 farklı asker sınıfı vardır. Her birinin eşsiz avantajları ve uzmanlaştığı silahlar bulunur. Bu silahlar yalnızca klasik hafif silahlar değil, aynı zamanda ağır silahlardır: tanksavar topu, ağır makineli tüfek, uçaksavar topu, roketatar, alev silahı, bomba atar ve çok daha fazlası. Bu sayede her koşula uyum sağlayabilir, her zorluğun üstesinden gelebilirsin. Bu eşsiz mekanikler sayesinde düşmanı yandan kuşatabilir, düşman saflarının arkasına paraşütçü bırakabilir, tahkimat ve top platformu kurabilir, pek çok farklı taktiği kullanarak görev hedeflerine doğru ilerleyebilirsin.