Enlisted - Sd.Kfz. 251/1 Squad
Bu paketin içeriği: - Premium bir ZPT sürücüsü dâhil 4. seviye 6 mürettebata sahip bir manga - Premium bir Sd.Kfz. 251/1 zırhlı personel taşıyıcı - 200 altın Sd.Kfz. 251/1, İkinci Dünya Savaşı sırasında Wehrmacht'ın taktik ve stratejisinde esas rol oynayan bir Alman yarı palet ZPT. Piyadeleri taşımanın ve yaralıları tahliye etmenin yanı sıra ateş desteği için de kullanılmıştır. Düşman mevzilerini etkili şekilde baskı altında tutmak için 3.000 adet mühimmata sahip olan ve 8 saniyede doldurulabilen MG42 makineli tüfekle donatılmıştır. Sd.Kfz.'nin azami hızı 251/1, 56 km/s'ye ulaşabiliyor. 3000 d/dk.'da 100 HP güç üreten motoru bu ZPT'ye gerekli manevra ve denge kabiliyetini sağlamakta. - ZPT tüm takım için mobil bir toplanma noktası olarak kullanılabilir. - Oyuncular her manga askeri için silahları kendi seçebilir. - Müttefik mangaların askerlerini taşıyabilir. Sd.Kfz.'nin toplam kapasitesi 251/1, 16 asker taşıyabilir.