Enlisted - M3A1 Squad
Bu paketin içeriği: - Premium bir ZPT sürücüsü dâhil 4. seviye 6 mürettebata sahip bir manga - Premium bir M3A1 zırhlı personel taşıyıcı - 200 altın M3A1, İkinci Dünya Savaşı'ndan bir yarı palet ZPT. SSCB'ye ödünç verme ve kiralama kapsamında tahsis edilmiş olan bu araç, mükemmel kapasitesi ve yüksek geçiş kabiliyeti sayesinde mürettebatlardan tam not almıştır. 2.200 mühimmata ve 12 saniyede doldurulabilme kolaylığına sahip 12,7 mm M2 Browning makineli tüfekle donatılmıştır. 73 km/s azami hıza sahip M3A1, tümenleri mevzilerine taşımakta benzersiz bir beceriye sahipti. 3.000 d/dk.'da 148 HP güç üreten güçlü motoru, savaş meydanındaki değişikliklere hızla uyum sağlayabilmesine imkân tanıyordu. - ZPT tüm takım için mobil bir toplanma noktası olarak kullanılabilir. - Oyuncular her manga askeri için silahları kendi seçebilir. - Müttefik mangaların askerlerini taşıyabilir. M3A1'in toplam kapasitesi 19 askerdir.