Enlisted - M26 T99 Squad
Bu paketin içeriği: - Premium tank M26 T99 (5. Kademe, ABD) - 4. seviye 5 tankçıdan oluşan premium mürettebat - 400 Altın M26 T99, Amerikan M26 Pershing tankının deneysel bir modifikasyonudur. T99 Roketatar sistemi entegre edilerek ateş gücü artırılmıştır. Bu modifikasyonun, T34 Calliope roketatar donatılmış M4 Sherman'ın yerini alması düşünülmüştür. M26 T99, tahkimli mevzileri bastırma, düşman araçlarını yok etme ve savaş meydanında piyade desteği sağlama gibi çeşitli muharebe görevlerine uygundur. Bu tank, 114 mm M8 roketi (toplam 44 roket) fırlatan T99 roket sisteminin yanı sıra 70 mermilik mühimmatı bulunan 90 mm M3 top, 600 mermili 12.7 mm M2 Browning ağır makineli tüfek ve 5.000 mermili 7.62 mm Browning M1919 makineli tüfek gibi standart silahlarla donatılmıştır.