Enigmatis Collection
Çok beğeni toplayan Artifex Mundi üçlemesi artık set olarak mevcut! Özel dedektif olun ve Maple Creek'teki gizemli bir tarikatı araştırın. Şeytani rahibin ayak izlerini takip edin ve görünenden daha fazla sır saklayan sisli Ravenwood Parkı'nı keşfe çıkın. Nefes kesen Karkhala'ya yolculuk edin ve gizemli kötülük kaynağını bulup yok etmenin yollarını arayın.