Endurance: Space Action
Endurance: Space Action, eski tarz retro hislere sahip bir piksel sanatı yukarıdan aşağıya nişancı oyunudur. Endurance adlı bir uzay gemisindeki bir araştırmacının hikayesini anlatıyor, bir gün tüm mürettebat üyeleri enfekte oluyor ve deliriyor. Amacınız bu uzay aracında hayatta kalmak ve mürettebata ne olduğunu, bu hastalığın bu uzay gemisinin etrafına nasıl yayıldığını öğrenmek ve ayrıca başı belaya giren arkadaşlarınızı kurtarmak. Eski meslektaşlarınla kavga ediyor olacaksın, çünkü şimdi ölmeni istiyorlar, hala aklı başında olan ve henüz enfeksiyonu olmayan arkadaşlarınıza yardım ediyor olacaksınız.