Ailment & Endurance Bundle
Birbiriyle bağlantılı iki harika hikaye. Önce Ailment'i sonra da Endurance'ı oynarsanız en iyisi - bu prequel, ancak sizi bu iki oyunun evreninde daha derinlere götürecektir. Bilim kurgu filmlerinin ve oyunlarının büyük bir hayranıysanız, bu iki oyun sizin için kesinlikle iyi bir seçim olacaktır.