Emily Wants To Play
Emily Wants to Play, strateji elementleri içeren ürkütücü bir hayatta kalma korku oyunu. Oyunda, Emily ve üç oyuncak bebeği tarafından tuzağa düşürülen bir pizza kuryesi olacaksın. Canlı olan bu oyuncak bebekler, evde seninle birlikte dolaşacak. Emily ve oyuncak bebekleri oynamak istiyor. Onların oyunlarını nasıl oynayacağını öğrenmen gerek. Öğrenemediğin takdirde hayatını kaybedersin. Öyküyü açığa çıkarıp hayatta kalmanı sağlayacak kayıtları, notları ve diğer ipuçlarını bulmaya çalış. Gece boyunca hayatta kalıp Emily'nin evinden kaçmalısın.