Emily Wants to Play Too
Emily Wants to Play Too seni ürpertmek için tonlarca eğlence hayatta kalma korku oyunu ve rekabetler sunuyor. Orijinal oyundan çok daha büyük, yeni karakterler dahil, yeni oyunlar, daha iyi görseller ve pantolonunu korkutmak için tüm yeni yollar! Cuma gecesi 7'de, ve teslimat hedefine gidiyorsun. Bir sonraki durağın bir çeşit suç araştırma tesisi. Bilmediğiniz şey, son zamanlarda işleme ve depolama için üç garip oyuncak bebeğin buraya getirildiğiydi. Bu oyuncak bebekler sıradan değil; kendi zihinleri var. Bebeğin yapması gereken bir iş var ve yeni arkadaşlar topluyorlar. Sadece bir sandviç sunmak için buradasınız, ancak bebekler tanıkların hayatta kalmasına izin veremezler. Senin gecen daha kötüsü için bir dönüş yapmak üzere. Hayatının en garip ve en korkunç gecelerinden biri olacak. Ofisi keşfedin, bebeklerden kaçının, arkadaşlarından sakının ve bir çıkış yolu arayın. Emily, gecenin bitiminden önce eğlenceye katılır, çünkü Emily de oynamak istiyor!