Elex
Elex, Gothic serisinin ödüllü yapımcılarının yarattığı, yepyeni bir kıyamet sonrası Bilim Kurgu evreninde geçen, özgürlük ve seçimlerle dolu, dev bir Açık Dünya RPG'dir. Özellikler: Seçme özgürlüğü: İstediğiniz kişiye yardım edin, ihanet edin veya istediğinizi öldürün ve dalga etkisinin hikayenin seyrini nasıl değiştirdiğini görün. Hareket özgürlüğü: Havadan saldırmak, gizli yerlere ulaşmak veya çok yüksek yerlerden atlayıp sağ salim karaya inmek için sırt roketini kullanın. Karakter geliştirme özgürlüğü: Elex'te, belirli bir kahraman sınıfıyla sınırlı değilsiniz; istediğiniz şey olabilirsiniz. Keşif özgürlüğü: Oyunun ilk dakikasından itibaren tüm dünya keşfe açık; hiçbir engel veya yüklenen ekranlar yok. Silah seçme özgürlüğü: Elex, RPG tarihindeki en geniş silah koleksiyonlarından birini sunuyor. Kılıçlar, yaylar ve çekiçlerden tüfekler, el bombası fırlatıcılar ve hatta alev makinelerine kadar birçok silah arasında herkese uygun bir silah var. Elbette bir de büyü...